Helt vanligt fredagsnöje

Har spenderat hela fredagskvälle på St Mungos sjukhus. Min käre morfar råkade ut för en hemsk olycka och fick spöktransfereras med hjälp av akutvårdare. Läget verkar stabilt nu, det var mest bara massa blod. MAAAAsssaaaa blod. Nu är jag hemma och försöker återhämta mig själv. Jag klarar verkligen inte av sjukhusmiljöer... för mig är det som att bli omringad av Dementorer, det liksom suger ur all glädje och livskraft ur mig. Har kurerat min skakiga kropp med en halv flaska vin och god hemmalagad pesto. Förhoppningsvis håller sig mardrömmarna lite lugna ikväll så jag får sova ut innan jobbet imorgon.


Bildsökning "Blod, en jävla massa blod" på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0