Hur mycket tuttar är för mycket tuttar

Här på Mitt Hogwartsliv tar vi alltid itu med de största problemen i världen och kastar oss in i de hetaste politiska debatterna. Just nu gnager frågan, hur mycket tuttar är för mycket tuttar?
Sportar min nya vårtopp, fett nice, men så tittar jag mig i spegeln och undrar...är det verkligen okej att ha den här urringningen med min hylla? Jag menar, det är alltid nice med tuttar, men hur mycket tuttar är för mycket tuttar? Jag kommer inte fram till något smart svar.
Var går gränsen mellan nice, OMG och dude, not O.K?


Lite mörkt, men dilemmat kvarstår. Dock får man inte glömma att "att inte skämmas är så jävla 2010".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0