K.Gun knows how to ROCK!

Pepparsprayen ligger på nattduksbordet om det skulle vara så att jag inte hinner ta fram trollstaven i tid när alla monster från mina drömmar hoppar ut ur fantasin och tecknar sig själva i sovsalen. Jag bara vet att det kommer bli ruggigt många mardrömmar ikväll eftersom min sprängande bakishuvudvärk föder massa onda tankar i skallen. Anyway, det är bra att vara redo, jag har inte tid att bli överfallen av monster om nätterna när jag ska upp och jobba tidigt dagen efter.

Gårdagen blev nästan lite episk måste jag säga. Vi hamnade till och med nästan i slagsmål med världens sämsta människa (en gammal Slytherinare såklart som nu knarkat ner sig själv). Höjdpunkten, eller snarare mitt största achievement måste vara att jag tydligen förtjänat ett stammisglas på Tre Kvastar (Dovas). Hädanefter kommer jag alltid kunna dricka min vardagsstöl ur mitt alldeles egna pint, med mitt namn frostat på glaset "K.Gun". Hur rockigt är inte det?


Nej jag är inte naken på bilden, det är en osmart kombo av optisksynvilla och fruktansvärt dålig redigering.

Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej,allt bra?

2010-03-11 @ 22:52:34
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0