Konungens återkomst

Oh yes, Katarina gör det igen, tittar på världens bästa film och ser fram emot att gråta några floder. Är extremt känslosam just nu i allmänhet, mest kanske för att jag suttit instängd hela dagen med endast svartalfen i magen som sällskap (jag har lyckats hålla honom i schack med en iprenförtrolling i några timmar), eller för att på Lördag åker Danielle till sin pappa i USA och vi kommer inte träffas på tre månader minst. Men å andra sidan så är det väl bara jag som kan lyckas med att börja störtböla till slutet av Ghost Whisperer när jag bara sett 30 sekunder av avsnittet (och serien överhuvudtaget).


Bildsökning "Sagan om ringen är världens bästa triologi" på Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0