Min tröja är så jävla dyr

Nu har jag skrivit två fantastiska låtar tillsammans med Misse. På många sätt och vis var det väl mest han som skrev och jag som skrattade men två låtar, det blev det i alla fall. Den ena handlade om att det är helt okej att vara bakis, allt går över till slut, och den andra handlade om olika slags aktiviteter man kan sysselsätta sig med för att verka rik. Till exempel att ställa sig utanför en jättedyr restaurang och säga högt "åh va jag är mätt" eller till exempel ställa sig på ett båtvarv och säga "fan det är så jävla jobbigt att ha en så stor jävla båt".

I övrigt känns det som att jag är väldigt benägen till att faila med allt jag tar mig an idag. Därför tänker jag bara äta, se film och sova. Nu kom Ravenclaw-Helena hit! Kul!


Varför har jag inte den här filmen? Det är ju världens bästa film!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0