UPPDRAGET

Hittade världens bästa bok igår UPPDRAGET, boken som förändrar ditt liv. En gång i tiden köpte jag den här fantastiska nicotext pocketen med målet att just förändra mitt liv. Jag gjorde två uppdrag sedan tappade jag intresset...därför åker den här med till Berlin nu. Jag menar hur fantastiskt är det inte att gå upp till en främmande Berliner och fråga om han/hon vill gå på bio. Eller "lämna ett förslag på att döpa en gata efter dig....gatan. Skicka förslaget till din kommun, namnberedningen." Tänk er K.Gun Strasse i Berlin!


Det här hade jag ringat in på sidan "det här vill jag göra innan jag dör" år 2005

saker jag ringat in:                                     Saker jag inte ringat in:

-Hoppa Fallskärm                                       -Möta Jesus
-Bli filmstjärna                                            -Skjuta en Älg
-Skriva en Bok                                            -Vinna OS
-Få barn                                                       -Bli Hjälte
-Ha trekant                                                  
-Gifta mig
-Åka jorden runt
-Bestiga Mount Everest
-Vara på TV
-Vinna en miljon
-Få veta om Elvis lever

Känns som att några saker har ändrats sedan jag köpte den här boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0