Oh-la-la

OH LORD! Vad det är skönt att gå omkring på stan i "vårvädret", ja man drabbas lite av hej-det-är-lite-varmare-än-skitkallt-därför-går-jag-omkring-i-minikjol-och-skinnjacka-för-att-det-är-åååååå-så-skönt-sjukan, men vafan... har man legat i sängen en vecka så har man.
Nu har jag ätit god finmiddag med professor McGonagall och två andra figurer från lärarstaben. Det blev farväl champagne, gott årgångsvin och kycklingbröst med ungsrostad sötpotatis. Typ hur gott som helst och ett bra avslut på en lite finare dag.
Nu har jag ont i magen och känner mig lite nervös över måndag. Men typ-- PUSS!

Adam har sinne för humor. Och ja.. jag tyckte faktiskt också att det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0