Belsa söker assistent!

HALLÅ! BLONDINBELLA SÖKER NY ASSISTENT!!! Hon söker en person som...

- Är engagerad i mig som varumärke och vill jobba bakom
- Är extremt ordningsam och noggrann, du ska hålla koll på mitt stressiga liv
- Är stresstålig och gillar när det händer saker
- Är social och utåtriktad, kan gå på möten, svara på mail, telefon etc.
- Inte lever ett 9-5 liv utan är van att jobba tills det är klart
- Du ska vara över 20 år gammal och bo i Stockholm
- Gärna läsa ekonomi/marknadsföring men det är det inget krav
- Tycker att det skulle vara otroligt roligt att jobba med mig!

ÅH, jag vill ju så gärna. Undrar om hon skulle vilja ha en helt vanlig estet-tjej från Hogwarts?


Åh Emelie slutar, hon som var så tuppen-toppen. Åh, fast, åh. Hm... Min nya karriärsplan?


Kommentarer
Postat av: scales

man måste ha fyllt 20............................... vill också!!

2010-05-19 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0