I'll shoot the moon

Guten Nachmittag kinder klein!

Nu var det visst dags att vakna. Satt uppe så gott som hela natten, trots mitt tidigare dygnande som följdes av endast två timmar sömn. Väntar på att Julle ska masa sig över hit så att vi kan söndagsrepa. Jag ska spela upp den nya låten jag skrivit (den är nästan helt klar, måste fila lite på texten bara), sitter därför och lyssnar igenom inspelningen jag gjorde i fredags för att upptäcka eventuella rockmissar. Än så länge låter det megarockigt, men vad ska man annars vänta sig av en rockdrottning som K?

Nu är det fortfarande morgon för mitt huvud. Jag lyssnar på I'll shoot the moon med Tom Waits och käkar frühstück. Jag älskar söndagar.

Gif Created on Make A Gif
Tjejen utan eyeliner haffade min dator och gjorde en gif. Jävla idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0