JAG HATAR PUCKON

Hur dum i huvudet kan en bålgeting vara? Den flyger in genom ett litet fönster av misstag och sen kan den inte komma ut. Den tänker "Oj, här råkade jag visst flyga in, hmm.. vad gör jag nu? Nej jag vänder mig inte om och flyger tillbaka precis där jag nyss råkade komma in utan jag flyger bort till fönstret brevid som är helt megastängt och flyger mörchasnabbt/hårt in i det femtusen gånger medans jag surrar mitt allra svåraste, för då bara måste jag ju komma ut! MEN NEJ! DET GÅR INTE! VAD HÄNDER! Alla hatar mig, människor är onda, varför måste de fånga mig så här grymt? AJ, det gör så ont! Jag provar femtusen gånger till. Nej. Det går inte. Men jag vet! Jag cirklar runt rummet en gång och provar igen! Nej det gick inte. Nämen titta, ett fönster, det fönstret jag råkade flyga in genom. Hmm.. jag undrar om. JA!"

IDIOT! A synd getingen men va fan tänker du med? Gah, tur att jag inte dödar för nöjes skull annars hade en Avada Kedavra suttit fint. Jag hatar puckade djur. Och puckade pastakastruller (ni vet de där som är fett smarta med ett durkslag i kastrullen. ÅH JAG HATAR DEM). Jävla puckon.


Bildsökning Avada Kedavra you mother fucker på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0