Lycka, whiskey och sked.

Är inte lycka i sin renaste form att bli skedad av en mysig grabb på en solig soffa klockan 10.00 och somna till tonerna av Bo Kaspers skönaste låtar? Att jag ens hamnade på den här superknäppa efterfesten är ett under. Jag hade väntat på tunnelbanan i en halvtimme, klockan var strax efter fyra och allt jag ville var att hitta hem till min säng och sova, sova, sova. Helt plötsligt dyker vännen Lollo upp med sin killkompis Jutte, en smockfull påse snogodis från 7-eleven och en hel flaska whiskey. Någonstans mellan där och en snabb statoilkaffe, serverad av en utvikningsbrutta, gick jag från noll till hundra. Det fanns ingen anledning till att sova, vi var ju vakna! Ingen anledning att sluta dricka, vi hade ju en flaska whiskey och föl!
 
Vilken skön avslutning på en skön kväll. Kan ju berätta vad jag gjorde innan efterfesten lite senare. Nu... SOVA!


PIGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0