Förküld, übermätt men ändå müsig.

Idag är det första advent, men i England vet man inte vad det är så jag har inte firat alls, jag har bara ätit så mycket fish & chips att jag inte kan röra mig (på riktigt, har varit orörlig i en kvart nu). Alla här i huset har blivit förkylda så det blir nog läggdags ganska snart för min del. Kanske en gosig film och ett glas vin först, men annars är jag ganska redo för att däcka. Jag har köpt fem burkar vitaminer som förhoppningsvis ska hjälpa mig att bli friskare, på onsdag börjar ju turnén med start i London. Då måste jag vara pigg och glad!


Titta! Man kan köpa likadana örhängen som Thea har på etsy.com... Nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0