GRAAAAAAAAAWR

Okej...jag vet att jag sa att jag skulle plugga tills hjärnan trillade ut men det var innan mamma och syrran kom hem med thaimat och SATC 2. Mys/tjejfaktorn kändes på tok för hög för att jag skulle sitta kvar vid läxböckerna så jag bänkade mig i soffan.
Jag har ingenting att säga om filmen, eftersom jag har raderat de senaste två timmarna ur mitt minne. Det kändes mer värt än det enda andra alternativet självmord. Men trots att jag ligger efter med pluggandet skall jag göra mitt yttersta för att skriva klart tentan ikväll. Jag börjar försöket med två red bull och en hjärtklappning som skulle skickat vem som helst över 60 rakt in på sjukan (jag är pinsamt känslig för koffein). 

Gif Created on Make A Gif
Gör er redo för (trumvirvel).....PLUGGMONSTRET!


Kommentarer
Postat av: Erik

Åh bra GIf!

2010-11-03 @ 23:34:11
Postat av: K.Gun

Min syster sa "Va? Drack du det där i realtid?". HAhahaha.

2010-11-04 @ 00:15:14
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0