It's such a perfect day

Lördagar i Nantwich är alldeles speciellt megamysiga. Då är alla ute på stan i fina lördagskläder, gatumusikanter finns i varje hörn och alla fönster på serveringarna immar igen av allt hett kaffe och upptinade andedräkter.
Just den här lördagen botaniserade jag på hälsokostbutiken där alla produkter är veganvänliga och killen i kassan tillhör kategorin sjukt smaskigt småstadsgodis. Efter en kvarts gluttande och frenetiskt blinkande med ögonfransarna gav jag upp mitt försök till att få lite uppmärksamhet och lämnade butiken med en påse full av tuffa grejer istället.

Bland annat köpte jag de här godsakerna:




100% vegan(skt?), 100% organiskt och 100% supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0