Jag förstår fortfarande inte vad EN öl är

Klockan 20.06 hade jag bestämt mig för att jag var på tok för trött/tentaförkyld för att gå ut på stan och röja. Klockan lite senare än så när jag förklarade min situation för fröken Herbalicious sa hon bestämt att hon redan sminkat sig och att jag var tvungen att rocka på stan. Lättövertalad som jag är gick jag med på att ta en söderöl för sakens skull och nu sitter jag här i sängen, halvt avklädd (så där som man blir när man kommer hem full och tycker det är asjobbigt med kläder men inte har tålamod nog att ta av sig knepiga saker som tights och bh) och undrar hur fan klockan kunde bli nästan halv fem.

Svaret är att en öl blev minst hundra. Jag skyller allt på att ölen är för god, hjärtats lustar är för många och att det är vidunderligt sjukt kul att rocka.

Jag är fyllans toffel och märkligheternas älskarinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0