Mitt helt vanliga londonliv

Åh hej, åh hej!

Mina fötter lider av londonsjukan och min kropp vill kanske bara dö, men dör jag nu så dör jag i alla fall lyckligt.
Jag somnade som ett barn igår och imorse fick jag följa med Felicia till hennes universitet (School of Oriental and African Studies). Det var ganska jättecoolt och när hon skulle tråka sig på föreläsningar fräste jag iväg och träffade Malin Bauer istället. Runt tvåtiden, efter att ha druckit ett halvt pint kom jag på att jag varken ätit frukost eller lunch. Det hela resulterade i att jag måste gjort ett ganska ostadigt intryck på Malins kille, Neil Kennedy. Förhoppningsvis tycker han ändå att jag är ganska awesome så att han låter mig bo på deras båt nästa vecka i Cambridge.

Nu ska vi äta veganmiddag innan vi sticker iväg på något slags möte för kvinnorättsaktivister. Det är tydligen sånt man gör när man går på Felicias skola. Ganska spännande och säkert lärorikt. Kanske är det lite orockigt, men lugn, bara lugn, vi ska dricka öl efteråt.

Imorgon ska jag blogga lite från min dator så jag kan visa bilder.

Åh puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0