SNAAAAAAP

"I hate dancing, you'll never see me dance. Never!"

En-två-tre- kanske fyra öl senare spelas Glee-versionen av Don't Stop Believing (jag hatar den covern)...
"OMG! I LOVE THIS SOOOONG! LET'S DANCE! WOOOOOO!"
Allt går mycket bättre med öl och en liten släng av bögklubbssjukan, ni vet när kroppen blir så där omöjligt danstokig. Efter en kvarts uppvärmning förvandlades jag från en rookiedansare till en dancing queen, och hamnade i diverse battles med de mest dansanta karlarna, i de tajtaste t-shirtarna.
Som bäst var jag till "Put a ring on it", oh yes, jag gjorde dansen och mycket mer, det var Beyonce big time och er vän K.Gun var svettig och snapalicious.
Come on girls, HOLLER!
Bloggar och fönar håret. Multitasking FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0