Snart klar

Jag är fan sämst på att bli klar med den här tentan. Det beror helt och hållet på min favorithobby "stirra ut i tomma intet" och det jobbiga distraktionsmomentet Facebook. Men nu lovar jag att jag nästan är klar. Fattas bara en halv sida och lite schyssta källhänvisningar (blö hatar när man måste använda fakta).


Hittade bilderna på mig från min student, nu minns jag varför jag aldrig skickade ut några tack-kort. Jag grät så mycket att jag såg efterbliven ut. Det här är på fullaste allvar den bästa bilden av de 200 i albumet.

Vännerna skrattade åt mig, de förstod inte varför jag var så ledsen över att ta studenten.

Den här är ju ganska rockig.


Det är okej, ni får skratta åt mig, jag är van.

Kommentarer
Postat av: Teppy

Jag skrattar varje gång jag läser din blogg. Bilden när du gråter är så bra! Hahah åh

2010-11-04 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0