Sprit(t språngande galen)

Det enda jag vill göra just nu är att fokusera på min hemtenta så jag kan tillbringa resten av veckan åt aktiviteten kul, men det är sjukt svårt när jag har ont i magen, telefonen ringer hela tiden och mamma tjatar om krukor eller tanter. Det hjälper heller inte att hunden springer omkring med en pipleksak som låter ungefär som 10 000 döende spädbarn. GÖH! Atombomba det här stället nu!

Det finns bara en lösning. Ta till flaskan! Så gör alla stora skribenter. De super fram kreativiteten och lagom i tid till fyllans första uppkastning kommer ett glatt gäng vackert skrivna sidor av högsta kvalitet. Lätt att vinna! 


Hatar tentadöden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0