Tjenare

Igår var jag och polarna så där töntigt awesome hemma hos Camp Trash. Vi hade en glad faktafylla och tittade på filmerna Filmen G som i Gemenskap och Stockholmsnatt. Sjukt indie och sjukt kultigt. Jag har helt klart bestämt mig för att börja snacka grov, bred, jävlig och dödscool gammal söderstockholmska. Det kommer bli min nya grej. Jättebra att vara arbestlös då eftersom man kan tjata om hur svårt det är att hitta kneg.

Nu åker jag imorgon förresten. Packhysterin börjar..... NU!




Åh jag är jättekär i Robban! Han är så bad och söt! Men egentligen är jag mest kär i Alexander och det är mest för att han spelar Abbe i Madicken och Abbe i Madicken är det närmsta ett verklighetstrogen version av min första kärlek SNusmumricken. Åh Snusmumricken, mitt hjärta klappar fortfarande lika hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0