Å får till hjälp en liten söt katt

Okej, den här leken "vem kräks mest?" som jag ägnat hela morgonen åt börjar bli väldigt tråkig. Jag känner mig inte så sjuk mer än att jag mår väldigt illa. Nu har jag i alla fall lyckats dricka en kopp te och tittar på Sailor Moon tillsammans med Toulouse.
Egentligen är jag inte K.Gun med kräkssjukan, jag är faktiskt Sailor Moon som är asbra på att slåss (fast typ inte hon springer bara skrikandes iväg från demonerna och undrar vart Maskerade Rosen håller hus) och min katt är inte Toulouse, han är faktiskt den magiska katten Luna. Tillsammans står vi för rättvisan och kärleken! Tillsammans bekämpar vi ondskan och straffar i månens namn!


IIIIAAAAAHHH!

ÅH, vad hade man inte gjort för att få vara Sailor Moon?!??!? Maskerade Rosen är så het att jag självdör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0