Mästerpluggerskan K.

Nä, jag är inte alls en mästerpluggerska, det där var bara ljug.
Jag läser lite för lite om lite för mycket feminism. Har ungefär 120 sidor kvar och den genomsnittliga läshastigheten på varje sida är fan pinsamt låg. Med andra ord är dagens läxläsning under all kritik och jag måste hinna klart med allt eftersom jag och Lisa ska skriva arbetet och förbereda inför semenariet imorgon. Åh, så himla trist att läsa om vad John Storey tycker om kulturteorier när jag egentligen bara vill veta vad som kommer hända i nästa Lost-avsnitt.

Skärpning Katarina! 40 sidor till sen får jag ta mig en falafel/Lost-paus.



Det värsta är att jag inte ens gillar Lost. Mest tycker jag nog att serien är skitdålig, men musiken är så himlarns spännande att jag blir så där "åh nej, åh nej, vad kommer hända nu!?!?!??!". It's the curse of cliffhangers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0