På träff med Orre Strandberg 4.0

Tja, tja bloggen! Idag var jag på träff med Orre Strandberg!
Vi gick stadsvandring genom Gamla Stan, ut på Söder och sedan tillbaka in till city. Orre var skojig och skämtade med alla butiksbiträden, jag var fnissig och trillade två gånger. Han är så knäpp den där Orre som bara kommer till stan och beter sig som värsta turisten! Han vet ju ingenting om Stockholm, vilket vi efter en halvtimmes promenad insåg att jag inte heller gör, trots att jag bott här sedan innan jag ens var påtänkt (det är sjukt länge för den som inte fattar). Vi gjorde inte så mycket mer än att flanera runt på gatorna, dricka kaffe och spana in nördaffärer. Som vanligt berättade jag onödiga historier och Orre tjatade om sport. Överlag var det en väldigt fin dag, man har liksom alltid kul när man är på äventyr med Orre S.

HEJ DÅ!


Dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0