The rebirth of Rocktober

Men förblöt! Jag glömde berätta allt som är kul ju! Till exempel kuligheten att jag druckit öl med mina klasskompisar (kul att lära känna, lätt att komma överrens) och att jag efter två, tre, fyra stöl dansade iväg mot ön för att spela discobowling med gänget, ett slags party för Herb som fyllde år igår. Inte bara var det disco och bowling, man fick även sjunga karaoke (förloraren i varje serie var tvungen att sjunga) och därmed lyssna till sköna hits som Can't fight the moonlight, Proud Mary, Bed of Roses och Wonderwall. Med andra ord en toppenkväll.

Största kuligheten är väl ändå att Rocktober tagit sitt första stolta steg. Välkommen årets bästa månad, vi skall rocka sönder heeeeeeela haket!


Vem tvingade Bart? VEM? VEM? Rocktober är inte ljug, det är helt och hållet fakta! Ge mig en hög jävla fem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0