Tja tja idolbloggen

Asså hallå men hur kan man inte vara tvärkär i idol-Linnea? Hon sjunger som en gudinna, dansar som Mick Jagger på speed och är sötare än en tecknad bebiuggla. Jag tänkte, är jag verkligen kär i Linnea? Sen läste jag hennes svar på "lär känna idolerna bättre" och fick alla tvivel bortblåsta, jag är sååå kär. Särskilt kär blev jag i det här svaret på frågan "Så lyder min första kvällstidningslöpseldel":
 
BAM! Linnea till sjukhus efter ännu ett fall från scenen. "Svårt att stå still när det är så roligt".

Åh hon är så gullig och när man tröttnat på att lyssna till hennes underbara röst och sett sig mätt på hennes fräscha look så kan man alltid leka med hennes leverfläckar.


Ett ansikte, en grupp leverfläckar, oändligt med möjligheter. Jag lyckades med stjärna, pacman och sköldpadda/dromedar. Vad klarar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0