På fezt med dalahezt

Festen igår var nog det närmsta jag kommer komma en tidsmaskin någonsin. Det var alla gamla högstadiekompisarna på samma ställe, festandes lika barnsligt som då, dansandes lika fult som då och precis lika sköna som då. Vilken underbar känsla det är att få känna sig som 15 igen för att man vaknar upp på en soffa, och inte vet var man är någonstans, muttrandes "shit jag måste ha däckat" och tycka att det är sjukt coolt. Nu tittar jag igenom bilderna och blir så lycklig över hur glad jag ser ut på alla bilderna. Allt är precis som när vi gick i nian.

Åh den fantastiska åldern 15, kom och hälsa på mig oftare!











Titta vilka fina killar! Mina boyz ♥

Kommentarer
Postat av: ORRE

Du vet nog inte vem Jason Crump är men du ser ut som honom när du har RedBull-kepan!

2010-10-10 @ 15:20:21
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/
Postat av: K.Gun

Taskigt, han är ju ful och töntig. Jag är ju snygg och rockig!

2010-10-10 @ 15:31:30
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0