Vardagserotik

Jag blev bjuden på middag, SATC-style på "J" av pappa. Det var gott och mysigt. Nu har jag gömt mig vid fotändan av sängen och hoppas att stökigheten, som regerar i resten av rummet, skall bestämma sig för att kapitulera utan motstånd medans jag gottar mig i min nya förkärlek till obskyra erotiska noveller, skrivna av en kille i Metallicashorts som går i min klass (helt vanlig onsdagsunderhållning). Plötsligt känner jag behovet av att vara en kvinnas nacke betraktad från avstånd av en halvt psykopatisk sadomasochist.
Jag är inte sjuk i huvudet.. killen skriver bara väldigt övertygande. Man håller liksom med om allt, till och med när han skriver att han vill bli ihågkommen som killen som gjorde kvinnoföraktet populärt igen så tycker man att är en bra idé och smygfrustar i mörkret "åh.. förakta mig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0