Vin(tertid)

I mitt mörka rum gömmer jag mig för lördagskvällen och funderar på vad det är för vits med att ställa tillbaka tiden om jag ändå inte gör något vettigt med den där extra timmen. Sova lär jag inte få göra ikväll så då blir bonustimmen bara ännu en plågsam påminnelse om att jag är vaken. Låter jag cynisk och deppig? Ja, nu får jag ge mig. Kanske byta platta från The Tiny till något lite rockigare.

The Candle Thieves får bli mina indieräddare i nöden och ett till glas vin kanske kan hjälpa mig att komma på rockiga lösningar på livet. För om bara sju veckor är jag tillbaka från mitt rockäventyr och måste bestämma mig för vad jag ska syssla med i vinter. Kanske fly, fly, fly, och rocka runt i världen forever/for a while?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0