Hej alla sööööta läzareeee!

Yo bloggen! Jag har fastnat i pluggträsket och kommer låsa in datorn i källaren tills jag är färdigpluggad (allt för att få gå på trav på onsdag). Det suger verkligen, plugget alltså, men vill man bli kulturelitist så måste man snöa in sig på Voltaire, Hegel och Lèvi-Strauss... jag undrar vilken utbildning man måste gå för att plugget ska bestå av att se på Mulan, hångla och dricka oboy i sängen.


Jag vet att jag är en frekvent missbrukare av uttrycket "världens bästa människa" men hur kan jag inte tycka att Ian McKellen är världens världsacoolaste/ bästa människa!?!? Särskilt när han under påvens besök till London deltog i HBT-paraden "some people are gay, get over it" med sin alldeles egna version av protesttröjan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0