Im Traum

Drömde att jag gick in i en affär och köpte tre paket sesamkakor (ni vet såna där Risentakex som alla veganer äter) och en flapjack med tranbär i. Kassörskan sa "det blir ungefär 200 kr" och jag sa "det här är jättebra att lägga i den lilla väskan så jag kan äta det till frukost när jag vaknar".

Fråga ett: Varför köper jag frukost till mig själv när jag sover? Inte ens jag är så dum att jag tror att man kan ta med sig saker på riktigt från drömmen (man har väl sett Inception liksom).

Fråga två: Vem fan betalar 200 spänn för tre paket vegankex och en nedrans flapjack!?!?!?


Slutsats ett och två: Jag är inte särskilt smart och jävligt lättlurad när jag drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0