Jag är inte bara bäst, jag är snygg också!

Sitter utomhus på campus och bloggar i solen (nice). Vi sopade banan på semenariet, doktorns exakta ord var "det här var en av de bästa presentationer jag sett på flera år". Han hoppades på att hela vår diskussionsgrupp skulle välja etnologi som huvudämne så han skulle få undervisa oss igen. Inte för att skryta (JO), men det är ju ett ganska kick ass omdöme.

Nu ska jag snart träffa Skalet och planera inför världens bästa peppförfest vilken ska bestå av Idol, sjukt mycket Törley och stöl!


Försöker ta en webcambild utan att alla fattar att jag..eh...tar posebilder på mig själv utanför universitetet... oj.. pinigt.. jag måste sluta vara så skämmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0