Nästan som en najs busshållsplats

Skolan handikappar mig i bloggosfären! Har ju inte uppdaterat på hur länge som helst! Usch, fy, etc. Jag sitter i skolan och snålsurfar på deras wifi i väntan på att Danielle och Adam ska ansluta sig till after school-fikat eftersom Danielle lämnar Hogwarts imorgon, i jakten på nya äventyr.

Här i cafeterian finns det megamörchgott kaffe och superläckra skägghunkar (grrr, ge mig), med andra ord ett perfekt ställe att vänta på. Ungefär som en busshållsplats, fast allt är nice!


Såg precis två dudes (de verkade vara bff's) vid bryggkaffet som såg precis ut som Bret och Jemaine från Flight of the Conchords! Det är en sån sak som gör mig lycklig en helt vanlig måndagseftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0