OJOJOJOJOJ GUMMAN!!!!!!!!

WHAZZAAAAAP!?!?!?!? Nej det blev inte en mökfredag med pyjamas i sängen som jag var fem centimeter från att genomföra. Istället tänkte jag och Elina att "en öl på stan kan vi ju ta, det är ju ändå fredag"... spolar vi tillbaka bandet några dagar så kan ni läsa om min insikt till att det finns inget som heter "bara en öl", i alla fall inte när man heter K! Hej och hå! Öl! Nice! Full tjej, glad tjej! Medisrunda, som slutade på Scandic där 90 % av alla besökare var sugna karlar i klass halvskön till megamumsig. Grrr! Gratis öl etc.

Imorgon fortsätter jag min SATC-diet för att bli fit. Det blir med andra ord en trendig powerwalk runt Djurgården med Alex och Mats, någon gång vid den bekväma bakistiden 12 (!!!!!!!!!! OMG!!!!!!! FULL TJEJ!!!!).
Okej jag vet att jag är en full tjej nu, men det är lugnt! Jag har redan börjat tackla bakfyllan med resorb och en dubbel C-vitamin. Expecto Patronum! Inga jävla alkoholgifter ska sabba min uppgång till utgång (dvs utgång som i ut utet utomhus, inte som i utet ute på stan på kvällen utgång!)!


TJEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0