På träff med Orre Strandberg 2.0

Oj, oj va knäpp jag är som bara drar iväg på en miniweekend till en främmande stad! Nu är jag hemma igen och känner mig väldigt nöjd över min störsnabba flykt till småstaden. Vem bangar liksom på lite kulturellt utbyte en helt vanlig lördagskväll?

I Eskilstuna fick jag åka på guidad tur runt stan. Jag fick se Hell's Angels coola tillhåll, Harrys, "ån", Finansmannens lägenhet och en cool fotbollsarena. Vi åkte också två varv i samma rondell och handlade på Ica Ekängen. Allt det här plus massa chens (utan dens), wrestling tv-spel (lätt att vinna), Bad Boys (ettan) och lite rockundervisning på Spotify. Bäst av allt var självklart att hänga med värden/kändisen Orre Strandberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0