Schiller you're such a killer

Ibland hatar jag mig själv när jag är full. Exempelvis när jag får för mig att det är en jätte jättebra idé att inte ta en resorb innan däckningsdags för att "det är ju så skönt att vara lite bakis". Va? Va? Vafan? När har det någonsin varit en bra idé att vara bakis? Särskilt när man ska ta itu med Schillers fucking jävla estetiska brev hela jävla skitdagen.

Men sen ibland så älskar jag mig själv när jag är full. Till exempel att jag alltid kvart-i-tre-hånglar med Helena när vi båda är som mest dansglada och supersvettiga. Hon är bra på det. Dansa alltså. Fast nästan bättre på att hångla.

På väg till kalaset igår. Jag och Matilda var otroligt trendiga och köpte en chiliplanta som present istället för ett vanligt otrendigt blomster. Vi kände oss som coola vasastanflator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0