Starring in a film with you

God morgon alla ni som har tillräckligt mycket fritid för att gå in och läsa vad som händer på Hogwartslivet så här tidigt en förmiddag (jag gillar er)!

Som vanligt äter jag knäpp frukost, tvättar håret och fascineras över att jag inte kan sluta lyssna på Stornoway. Idag är det välkomstdag på universitetet, vilket får mig att undra om jag kanske bara skulle stanna hemma och fortsätta lyssna på Stornoway och dricka dryck? Nje, det vore lite som att fuska, dessutom ska vi gå på universitetspubarna och festen i Allhuset senare ikväll och när det är fest är det totalförbjudet att banga!


Sen måste jag städa mitt rum också...det är ungefär 20 000 gånger stökigare än Courtneys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0