Från en tid till en annan

God eftermiddag/nästan kväll! Här sitter jag och är helt söndertuggad av dagens hetsplugg med mina inseminationspartners, eller nej, seme.. hur var det nu igen? Äsch, jag har inte tid med att säga rätt hela tiden, huvudsaken är att ni nästan förstår vad jag menar. Slut är förnamnet, efternamnet är smart, man blir sån av att plugga, slut och smart, men det är bara att ladda om för snart ska jag efter-plugget-shoppa med mamma! Jetset, la dolce vita, borgarfasoner osv.


För att liksom distrahera folk från faktumet att jag försov mig och inte hann tvätta håret imorse så sportade jag rockabillylooken stenhårt idag med knallröda läppar och en fräsig bulle på skallen. Fast... jag ser inte särskilt rockig ut, jag ser mest ut som en hausfrau från ett annat årtionde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0