Feztfredag, WHOOOPISH!

Bon jour! Idag är festfredag med en touch av skola, jag peppar med Magical Mystery Tour, advokatomacka och lite obligatoriskt kel med Toulouse. Egentligen ganska svårt att dra sig till skolan när man har världens sötaste katt på sängen och kylen full av avokado, men K's gotta do what K's gotta do och just idag är det att tackla "det klassiska kulturbregeppet". Heja grekerna!

 
Idag är det mörchviktigt vart jag sätter mig i föreläsningssalen eftersom vi ska välja smågrupper inför seminarierna. Pax 1 på att sitta brevid snyggaste killen i världen, pax 2 på att inte råka säga något pinsamt som "vill du inseminera mig...eller jag menar..asså.. seminarie...eh...DET VAR INGET!".

Kommentarer
Postat av: D

dumt att man inte kan like:a inlägg.

2010-09-03 @ 10:36:22
Postat av: ORRE

MJAU för dig!

2010-09-03 @ 15:05:30
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0