Världens snabbaste uppdatering

Okej, imorgon har jag min audition till the Institute of Contemporary Music. Det är:

1. Väldigt nervöst
2. Väldigt nervöst
3. Väldigt nervöst

Ovanstående punkter har jag alltid vetat om. Vad som är väldigt jobbigt nu är att jag har drabbats av en pissig förkylning som såklart har satt sig på mina stämband. Jag låter som en transa med kol och ibland kommer det inte ut ett endaste ljud från min mun även fast jag försöker jättemycket. Det är:

1. Jävligt jobbigt
2. Sjukt irriterande
3. Verkligen astrist

Mitt immunförsvar har verkligen ett dåligt sinne för humor och de senaste två dagarna har jag varit i ett konstant tillstånd av tyst panik.

Nu jobbar jag på mitt personal statement. Samma personal statement som jag lovade mig själv att ha skrivit klart för två veckor sen. "Oj... jag jobbade på mitt personal statement i fem veckor" lämnade Malin som en skön kommentar för att lugna ner mig. Kul. Tack Malin! Kul att se dig med. Åk tillbaka till Sverige ditt punghuvud!

Nej det menar jag såklart inte. Jag har bara mig själv att skylla. Men att skylla på gudarna känns lite mer behändigt och frigörande. Alltså låter jag gudarna ta den här smällen.

Bara för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0