12

Jag vet inte om nedräkningen till min flytt hjälper mig att hålla nerverna i schack eller om det egentligen bara får mig att flippa ur ännu mer, men på något vis känns det bra att jag vet hur många dagar det är kvar. Så jag inte vaknar upp helt plötsligt och inser att jag bara är kvar i Sverige i en endaste dag (till exempel) (eller att det är Söndag och jag har glömt bort att äta ägg) (vilken skam det vore) (parentesmissbruk).

Idag kan jag i alla fall stryka tandläkaren på min "to-do-list". Det ska bli kul, min tandläkare är nämligen himla gullig och tycker alltid att jag är en prima patient eftersom jag kan gapa så stort och ligga så still.

Någonting måste man ju vara bra på, eller hur?

Hoppas jag får en gnuggis eller ett fint klistermärke.



Jag har bakat headerförslag. Vilken är finast? Jag tänkte att det är fint med något lite ljusare än nuvarande headern.

Kommentarer
Postat av: G

Jag röstar på den nedersta - tycker sådan där barntext är så jobbig och lite larvig. PUSS

2011-08-26 @ 21:43:21
URL: http://sunchicken.tumblr.com
Postat av: K.Gun

Men jag är ju lite jobbig och larvig.

2011-08-27 @ 03:23:39
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/
Postat av: sofia

den nedersta! /Puss pluttan

2011-08-28 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0