Epic fail, disgusting, etc, etc.

Torsdag eftermiddag och jag tänker "Fan va fett med Guttis födelsedagsfest! Partying, partying, YEAH!" etc.
Klockan precis innan alla ska gå ut efter förfesten så blir jag helt plötsligt hetsgammal och kryper ner mot hemgångståget istället.

Väl hemma börjar fyllehungern kurra och jag slänger mig själv in mot kylskåpet för att plundra till mig diverse gottigheter. Tyvärr är kylskåpet jobbigt tomt och jag är på tok för desperat för att knåpa ihop en logisk måltid. Istället tar jag fram två skedar och slevar i mig det sista skrapet i en jordnötssmörsburk och det ensammaste hörnet i en kartong skagenröra.

Det lämnade mig förvirrad och inte särskilt mätt eller tillfredsställd.

Jag vet att ni alla tänker det (inklusive mig själv), så nu säger vi det alla tillsammans;

FAN VILKEN ÄCKLIG BRUD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0