Fyra vackra kvällstimmar och en borttappad plånbok


Ikväll skulle jag på parkbio i Rålis med Kvinns och Herb. Väl framme hittade jag lite fler kompisar, till exempel Hunk-Jimmy...


...Unicorn-Helena...


...Lena...


...och Pink Pet, en nyfunnen vän som ser ut som rödvin men som egentligen är rosé.


Snygg-Erik var kvällens DJ och spelade Total Eclipse of the Heart.


Skalet var där och bjöd på lite schyssta poser.


Och den här tjejen dök upp från ingenstans och ville vara med på bild. Hon hade precis piercat sig och var jättepepp.


Fimpen var boss och bjussade på popcorn.


Sen började filmen...Once...en av mina favoriter...


...och jag var tvungen att böla lite, även fast det var fjärde gången jag såg den.


Sen var filmen slut och vi började promenera mot T-Centralen.



Min Kvinns.


Vi hittade en gullig hund som vaktade sin husses husbil.


Och alla båtar låg så fint längs med Norr Mälarstrand.

Det var verkligen en typiskt skitfin augustikväll ända tills jag skulle ta fram mitt busskort och upptäckte att jag tappat min plånbok. Nu botar jag ångesten med The Swell Season och kall pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0