Brev är som email fast kul

När jag kom hem i fredags hittade jag något spännande i hallen...


..ett brev med massa fina tomteklistermärken, guldhjärtan och...


...HÄSTFRIMÄRKEN! Jag som visst är heltokig i hästar blev tokglad och tänkte "wow, det här måste vara ett riktigt superbrev".


Det var ett hyperfint julkort smockfullt med rara ord från underbara Zarah. Hon älskar att skriva brev och när jag läser det hon skrivit hör jag hennes lilla röst som låter som att den alltid har ett litet skratt bakom varje ord. Jesus va glad jag blev! Imorgon tänkte jag vara duktig och skicka iväg mina julkort och skriva ett svar till Zarah. Hörni... va mysigt det är med brev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0