Det är viktigt att komma ihåg bra dagar

I stunder av total fulhet som denna med fylleutslag, oborstat hår, huvudvärk och noll livslust, är det ganska skönt att rota fram lite bevis på att jag inte alltid ser ut som om jag bor i en container.


Till exempel förra veckan när jag ville vara extra piffig i min nya fina blus.


Jag hade lockat håret extra noggrant och sminkade mig extra fint.


Lockarna gör jag med plattång efter att ha smetat in massa värmeskyddande klet.


Sen rullar jag upp luggen och fäster den med två hårnålar innan jag hårsprejar ett hål i atmosfären.
Superlätt och supersassy.

Kommentarer
Postat av: Herbie

Ditt hår har blivit så långt!!! Fint! <3

2011-12-13 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0