Julpeppen

Jag har tagit en timmas pluggpaus för att äta lite mat och cruisa runt lite på internet. Det är gott/kul och jag har halkat in på massa bloggar som har lagt upp mysiga julbilder och jag kände helt plötsligt hur hjärtat började klappa lite hårade och en liten röst som pep till i huvudet och sa "JULPEPPEN". Ja jävlar i min lilla låda, jag är så peppad inför lite hederligt julemys efter de här intensiva skolveckorna att jag snart blir tokig om jag inte får lägga vantarna på en lussebulle och en liter glögg snart.
Imorgon börjar tentaveckorna men förhoppningsvis kommer jag ha lite tid över i helgen och nästa vecka för att julfixa i lägenheten och kanske baka en plåt pepparkakor eller kuta bort till Totally Swedish och köpa juleskum. 

Åh va det ska bli juligt! KEMUN!


I julklapp önskar jag mig massa kramar, någon att hångla med, en macbook och en tam korp som kan sitta på min axel och nafsa mig i örat när han vill ha lite uppmärksamhet.


Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Prova det här stället också: http://www.scandikitchen.co.uk/

2011-12-05 @ 08:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0