Livet som rockstjärna

Hörni! Efter många om och men så åker jag till Southampton imorgon för att spela på en välgörenhetsfestival tillsammans med Bobby från min klass. Det välgörande ändamålet är forskning inom alzheimers och det känns angeläget eftersom min morfar har det.
Jag är jättetaggad på att spela, men mest av allt ska det bli kul att höra Bobby spela. Han låter lite som en brittisk José Gonzalez och han är en av mina favorit-låtskrivare på kursen.

Vi tar tåget från Waterloo någon gång vid lunch och kommer hem senare på kvällen. Håll tummarna för att det går bra så ska jag göra mitt allra bästa för att vara bäst.


Kolla in Bobbys musiksida på facebook: http://www.facebook.com/#!/bobbygoodevansmusic.
Han är verkligen toppen.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hoppas ni hade det kul och att spelningen gick bra:-)

2011-12-11 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0