Singel 4-life...eller?

Det är den fjärde advent, klockan är strax över halv fem och vår gata luktar gran. I lägenheten spelas Cole Porter, jag äter carbonara utan kött och snart ska jag göra mig extra fin. Varför? Jo jag ska på teater, en pjäs som heter "the Audience" på SoHo theatre. Det ska bli hyperkul men det är också läskigt för det är en dejt. DEJT?!?! Hur beter man sig på en dejt? Jag har ingen aning, jag är ju helt socialt handikappad.

Åh livet är så svårt när man aldrig blir utfrågad på dejt och sedan helt plötsligt blir utbjuden på en superseriös dejt. Jag lovar att jag kommer trilla, ha snor i näsan hela tiden, skratta på fel ställen och säkert av misstag slå min dejt i ansiktet. Det känns liksom mer logiskt att något av de sakerna skulle hända än att allt går superbra och jag hittar mitt livs kärlek.

Eller hur?


Håll tummarna, jag lovar en missödesrapport imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HJÄLP vad spännande!!! Hur gick det???

2011-12-19 @ 11:53:09
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0