Tjuvarnas Jul

Har alla sett årets julkalender? Om du inte har det måste du göra det. Åh! DEN ÄR SÅ HIMLA BRA! Den är jätteläskig, superspännande och känns som att den nästan skulle kunna vara skriven av Dickens (lätt överdrift, men ÅÅÅÅÅ SÅ BRA). Igår grät jag och idag bet jag på naglarna, sist jag var så här engagerad i en julkalender var Mysteriet på Greveholm.

Har du inte sett den kan du se alla avsnitt på svt.se/tjuvarnasjul. Gör det nu! NU SA JAG!


Även fast berättelsen kan kännas förutsägbar tycker jag ändå att den är oerhört sevärd. Mvh prettot.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag vet jag vet JAG VET!!!

Ibland tittar jag to.m på Mysteriet på Greveholm vissa jular bara för att den ägt alla kalendrar.

2011-12-18 @ 13:38:23
URL: http://www.jacquelineserena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0