Totally bejkis

Asså... jag tror jag inte kan beskriva vilken episk kväll jag hade igår. Bästa kvällen på väldigt länge och jag betalar för det idag med övertrasserat konto och baksmällan från helvetet. Det började med ett lyckat sista showcaseuppträdande, följdes av en flera timmar lång spelning med några av de allra bästa låtskrivarna från skolan. Bland annat spelade George Frakes Hannah Platt Franco och Daughter. Daughter läste min kurs förra året och är nu på väg att bli megastjärna. Hon sjunger som en gudinna och har ungefär planetens ballaste frisyr. George Frakes är min nya idol, han spelar gitarr som en tok och har planetens mest flippade frisyr.

De flesta från min klass var på spelningen och jag hade även bjudit dit Joel som jag och Bobby träffade i Southampton i helgen. Joel skriver fantastisk musik och sjunger så hjärtat smälter, men han tycker det är mycket roligare med teater så han jobbar som regissör. Joel bor också i Angel så efter spelningen åkte vi till Upper Street och drack tequila på en bar där det hängde hundra bh:ar i taket. Där pratade vi om Ibsens storhet och dansade till Bruce Springsteen tills jag såg i kors och var tvungen att kräksdäcka.

Det var en helt fantastisk kväll och Joel är ett alldeles ypperligt tillskott till min vänskapssamling (saker jag säger som får mig att framstå som en psycho killer). När jag kommer tillbaka från Sverige ska vi gå på teater. TAGGA!


Det är ett under att jag ens kom hem igår. Nu ligger jag i sängen och dör lite långsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0