You're not hardcore, unless you live hardcore.

Shit! Det känns som att jag kommer tokdö av översvällande nerver vilken sekund som helst. AAAH! Det är liksom som om magkänslan åker popexpressen tillsammans med morgonflingorna och det gör det skitsvårt för mig att bestämma vilken låt jag ska spela för mitt "assesment" (vad heter det på svenska egentligen? Prövning? Betygsprövning kanske? Jag vet inte. Vad det än betyder så är det synonymt med skitviktigt och you-better-not-fuck-this-one-up). Ska jag satsa på låten som jag skrivit om hela natten men fortfarande inte är perfekt eller ska jag spela en låt som är helt färdig men inte är lika stark?

Tuffa tider på rockskolan, men snart är det lov. Då ska jag äntligen få sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0